Kristinblog

torsdag, september 08, 2005

Tur etter tur etter tur....

Oj, oj, oj... Trodde det ikke var så lenge siden sist jeg skrev her jeg, men det var jo TOTALT feil skjønner jeg nå.

Som min kjære mor (mammavigdisisiljan) var inne på har jeg vært i Tyskland, Belgia, Luxenburg og Frankrike men klassa en uke. Utrolig bra tur med mange inntrykk! Alt fra konsentrasjonsleir i Natzweiler til flotte klostre i Frankrike. Busskjøring, shopping, vinsmaking (jakki!!), gode tre-retters middager og koselige kvelder for å nevne noe. Alt i alt en toppers tur!:)

To dager etter flyet landet på Torp i Norge var det avgårde igjen på biologi ekskursjon på Skinnarbu.
Dag 1: Tur i myra et par timer og herlig middagsbuffet!
Dag 2: Laaaaaang fjelltur med feber og igjengrodd hals, men med en fantastisk utsikt på toppen! Du og du!!:)

Kom altså hjem fra ekskursjonen tirsdags kveld, og idag (torsdag) har vi vært på nok en tur. Denne gangen til dyreparken i Kristiansand med 15 herlige barn!:) Sammen med 7 andre jenter i klassa har vi arrangert en tur for funksjonshemmede barn i tilknyttning til UB (UngdomsBedrift). Veldig spennende og utrolig gøy! Ble sjermert i senk av ei blond lita snelle som absolutt ikke var beskjeden...

Så nå sitter jeg altså her. Sliten og trøtt, men med minner fra opptil flere turer jeg sent vil glemme!:)


(Happy now??!!??) ;)

3 Comments:

  • Absolutt happy! Det var bra skrevet, og spennende å få lese hva du har opplevd i det siste :) Fortsett sånn! :)

    -www.steinar.tk-

    By Blogger Steinar, at 9. september 2005 kl. 11:38  

  • Støtter meg helt og fullt til Steinars kommentar! Du opplever jo tydeligvis mye bra, og det frisker opp hverdagen for oss trauste hobbybergensere når vi får lese om det. Fortsatt ikke noe kort i posten??

    By Blogger Lars, at 9. september 2005 kl. 12:24  

  • Ja, det var jo igrunn på tide å skrive litt her, og etter så mange turer passa det jo bra:)
    Skal prøve å fortsette sånn:)
    Og joda,Lars. Kortet har kommet det. Bare jeg som ikke hadde funnet det på tavla på kjøkkenet. Alltid koselig med kort! Takk alle tre!:)

    By Blogger *Kristin*, at 10. september 2005 kl. 11:52  

Legg inn en kommentar

<< Home