Kristinblog

mandag, juli 04, 2005

Fra "shupp" til "tthhi"

Og det er sommer, og det er sol!:) Etter ferien startet her, har det ikke blitt de store, lange, meningsløse innleggene fra meg. Tror det må være varmen…
Men har man lovet nå, må man jo nesten holde det!!

Rask oppdatering:
3. juni hadde jeg skriftlig eksamen i matte, og etter det har jeg mer eller mindre hatt sommerferie!:)

I løpet av den siste måneden har jeg blitt ei skikkelig vaskekjerring! Det er ikke å komme unna dessverre… Vasking i kirke/aneks her i Siljan et par ganger i uken, hos bestemor og hos tante og onkel i Melum er vel bevis nok i seg selv.

Snille som Øjeruskene er, har vi tatt litt vare på stakkars Lars som ble forlatt av sine foreldre idet de satte kursen nordover. Må vel også innrømme at familien Olaussen tok godt vare på meg mens resten av slekta var i Danmark tidligere i sommer.

Har fått bada litt i Tjønna (svømt helt over til den lille, røde hytta på andre sida faktisk for de av dere som vet hvor langt det er), vært på Mælakollen i et supert vær, sett på ”Forbannelsen” (og jeg skal ALDRI se den igjen!!!! Trust me!), og ikke minst spilt ludo mot Åshild og Lars og vunnet 2 av 2 ganger! (Flaks du liksom… Det handler om taktikk!!!) HA!

I dag er det 4.juli.
1) USA har nasjonaldag.
2) Dronningen feirer sin 68. bursdag (tror jeg)
3) Lars ligger hakk i hælene og feirer sin 27. bursdag
4) Vi får besøk nordfra om ikke så altfor mange timer.
Det betyr at jeg og Åshild har litt å gjøre her med opprydning og siste finpuss. Mest pga punkt 4 altså…

Jepp, da tror jeg jobben min var gjort for i dag, så får vi se hvor lenge det blir til neste innlegg:)

7 Comments:

  • Jeg er veldig fornøyd med å se at jeg har vært med å prege hverdagen din i det siste:) Har vært knall.. Den stavingen i overskriften er jeg ikke helt enig i (litt internt dette?), og Ludo-diskusjonen vil jeg ikke ta her. Gleder meg til Henriette-besøk i morgen da:)

    By Blogger Lars, at 5. juli 2005 kl. 23:44  

  • Så det var sommeren din. Du bør nesten ta en liten ny oppdatering før skolen begynner. Fordelen du har ved å vaske så mange steder er at jeg ikke har hjerte til å be deg vaske her hjemme. Men rydde opp etter deg må du fortsatt!! Snart starter kjøret igjen for deg - for meg blir det litt OK at alle de andre i familien oppfører seg ordentlig på kveldene igjen og går og legger seg. He,he. God ferieinnspurt. mammavigdisisiljan

    By Anonymous Anonym, at 14. august 2005 kl. 10:12  

  • Jeg tror ikke Kristin rakk ny oppdatering før skolen startet gitt!

    By Blogger Lars, at 24. august 2005 kl. 13:05  

  • Her var det litt stille ja... håper det nye skoleåret har begynt bra! Kanskje mye å gjøre siden det er siste året på vgs?

    By Blogger Live Mari, at 24. august 2005 kl. 19:10  

  • Dine faste lesere krever en oppdatering! :)

    -www.steinar.tk-

    By Blogger Steinar, at 25. august 2005 kl. 18:22  

  • Alle dine lesere forlanger en skikkelig oppdatering nå. Du har jo vært i tyskland, belgia og frankrike - fortell, fortell. mammavigidisisiljan.

    By Anonymous Anonym, at 31. august 2005 kl. 12:03  

  • Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    By Blogger *Kristin*, at 8. september 2005 kl. 20:59  

Legg inn en kommentar

<< Home