Kristinblog

onsdag, februar 16, 2005

Se, hun skriver!

Ja, det er virkelig sant! En helt rykende fersk bloggemelding fra meg. Fant ut at det virkelig var på tide. (Etter et x-antall hint fra forskjellige personer.) Men idag, sånn tilfeldigvis dagen før en prøve, har jeg goood tid til å skrive ned mine dypeste tanker. Ja, det var det da.. Mine dypeste tanker! For tiden er de nedgravd sååå dypt at jeg har problemer med å finne dem igjen. Men jeg lover; De er a der et sted!!

Snart er det vinterferie og greier, og turen bærer nordover! En hel uke fri fra skole og vekkerklokka som ringer kl 06:00 hver morgen. Eller?!! Nei, sannelig... Med meg i baggen nordover ligger det faktisk et par skolebøker eller tre. Ja, ja.. Noe må man jo gjøre mens husvertene er på skolen der oppe. Heldigvis er det fotballsko og gymklær som ligger øverst!:) Alltid gøy når familien Guttormsen får på seg sportsklæra og drar innover til gymsalen i bukta! Da blir det liv! (Rai, rai) Får se om jeg klarer å unngå en blå tå denne gangen da... Særlig!

2 Comments:

  • Heisan dusann!! Skal du på tur nå. Får du lest bloggen din nordpå da? Legg inn noen bilder der da, mens du er der, eller send noen i helga på msn. værsåsnill. sondre hjelper deg sikkert. De dype tankene dine venter jeg på... mammavigdisisiljan

    By Anonymous Anonym, at 17. februar 2005 kl. 22:57  

  • God tur nordover!! Håper du får en flotters ferie! Hilse nordover da.

    By Blogger Live Mari, at 23. februar 2005 kl. 19:57  

Legg inn en kommentar

<< Home