Kristinblog

fredag, januar 21, 2005

Har fått lappen!! :D

Endelig! Nå trenger jeg ikke foreldre (eller Lars for den saks skyld) ved siden av meg lenger når jeg skal ut å kjøre!! (bare koselig det altså, men...) Og jeg trenger ikke en rød, stor L bak på bilen lenger heller! Er det gøy eller!?! :D
Oppkjøringa begynte kvart over 7 idag til morran. *Gjespe* Faktisk ingen (bortsett fra Roy) som visste at jeg hadde oppkjøring idag! Noen hadde jo en viss anelse når jeg ikke dukka opp på skolen da...
Etter å ha kjørt ca 45 minutter med kjørelæreren, var vi på biltilsynet og ventet på sensoren. *Skjelve, skjelve* Hadde jo hørt mye rart om de forskjellige, men fikk heldigvis en koselig kar:)
Ruta jeg skulle kjøre gikk mot Skien og faktisk opp mot SILJAN! :D Maks flaks!! Det var jo kjente trakter, så kjøringa gikk igrunn flotters!
Utrolig deilig å høre, vel tilbake til biltilsynet, at jeg hadde bestått!! Jeg har lappen!!!! :D

1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home