Kristinblog

onsdag, januar 19, 2005

18 ÅR!!! :D

For nøyaktig 18 år, 9 timer og 43 minutter siden, (dvs 19. januar 1987 kl 09:15) ble jeg født! Utrolig gøy å åpne øynene idag til morgenen og vite at jeg er 18 år! Fikk vel egentlig en telefon kl 00:01 i natt også da, men da tenkte jeg ikke så mye på det...
Dagen begynte med besøk fra venninna mi, Kristine, klokken halv 7 om morgenen. Da sto hun utenfor med kake og gaver. Så koselig!! :D Ble sittende å spise kake og åpne gaver, helt til vi måte skynde oss til bussen... Flere gratulasjoner på bussen:)
På skolen sang klassen bursdagssang for meg. *Flaut* I tillegg fikk jeg kake og mange goder "siden jeg hadde bursdag!" ;) Utrolig gøy å ha bursdag altså!!
Etter skolen dro mamma, pappa, Åshild, Roy og jeg på Peppes og spiste masse pizza og en stooor is med stjerneskudd til bursdagsbarnet!:D (dvs meg for de som ikke hadde fått med seg det) Gjett hvem som ble mett!!??!!
Fikk kjørt litt rundt i Porsgrunn og Skien med pappa etterpå. Lurt å lære seg hvor de enveiskjørte gatene er, og de vanskelige kryssa.
Jepp, det var dagen så langt:) Nå er det vel på tide med litt mer kake og brus;) Ikke hver dag man blir 18 år! :D


5 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home