Kristinblog

lørdag, januar 29, 2005

Hva skjer'a?

Bortsett fra at Doffen har dævva og alt annet gammelt nytt, skjer det heller lite denne helga. Roy er på hyttetur og kommer ikke hjem før i morgen. Mari, som etter planene skulle komme hjem til Siljan denne helga, skal gå et skirenn i Høydalsmo. Det har hopa seg opp med skolearbeid siden nyttår, så et alternativ er jo å prøve å ta igjen noe av det tapte. Merkelig nok frister det ikke så mye..!...

"Hva skjer'a?" er forresten ikke bare et utrolig oppbrukt uttrykk lenger, men også årets navn på Siljan Revy'n som har premiere 5. februar! Foreløpig har jeg ikke bestemt meg for om jeg skal ta turen innom å trene magemusklene i en 3 timers tid, eller drøye'n litt. Etter mange latterkramper denne uka (Og når jeg sier mange, mener jeg MANGE!), er det kanskje best om de får hvile en månedstid eller to;)

2 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home