Kristinblog

fredag, januar 28, 2005

*Wroooom*

Blir litt mye bil/lappen/kjøring-prat her for tida, men, men... :)
Idag har jeg faktisk hatt lappen en uke!! Jepp, en uke!! :) (Eller nærmere bestemt en uke, 8 timer og snart 5 minutter) Det har vel egentlig ikke gått helt opp for meg ennå, men jobber med saken. Kjørte til skolen for første gang på tirsdag, og det var STORT! :) Venninna mi, Kristine, begynte bare å le når jeg kom ned i gården for å hente ho. Da jeg spurte om hva som var så morsomt, sa ho bare; "Det er så morsomt å se DEG kjøre!" Hvordan det skal tolkes er jeg ikke helt sikker på.

Ellers vil jeg gjerne meddele at det har snødd litt idag! Det er ennå et lite håp om å få prøve skia en gang i vinter! Ikke det at det er et veldig (veldig-veldig) stort ønske for meg, men ville jo vært litt artig. Bare sånn for en gang skyld!:)