Kristinblog

mandag, mai 09, 2005

Dagen derpå!

Nå er lillesøster konfirmert!:) Og såvidt jeg har skjønt, betyr vel det at hun herved er voksen nok til å passe på seg selv. (Finally!;)) Neida, hun har vel klart å ta vare på seg selv en god stund nå, tror jeg.

Kjenner fortsatt at jeg er temmelig mett i magen altså. Det var, for å si det mildt, endel mat der igår!!!! Følte at jeg spiste, og spiste, og spiste, og jammen tror jeg at jeg spiste enda litt til! Koldbordet var dekket av kyllling, mors kjøttkaker, Frits`ørret, en god stek, Grys (og litt min og Live Maris) fantastiske salater og alt godt du kan tenke deg! Ikke rart man spiste kanskje!? Og som om ikke det var nok, kom kakene. Kakene!! :D Den ene bedre enn den andre, og da kan du tenke deg hvordan den tredje og fjerde og (....) var! Mmmm... Og med alle de koselige menneskene rundt, var det en skikkelig festdag!

Det som er kjekt med en konfirmasjon og sånne anledninger der det blir laget masse god mat, (bortsett fra selve dagen og festen i seg selv da så klart!) er alle restene. Med kjøla og fryseren full av alle slags fristelser, er det herlig å bo hjemme!:) Man slipper å finne ut hva man vil ha til middag dagen før, for alt man trenger å gjøre, er å åpne den magiske døra! Livet er herlig folkens!!

Med koselig besøk av storebror og svigerinne i langhelga, klarer jeg/vi nok ikke å holde ut så lenge før vi må se de igjen. Derfor tar vi likesågodt turen til Bergen førstkommende fredag. Kjekt med sånne langhelger altså! Så for første gang på.. Ja, det blir vel 17 år da.. Skal 17.mai feires et annet sted enn de trygge, nære områdene. Ifølge sikre kilder, blir det en utrolig bra dag! :D Vi gleder oss!!

3 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home