Kristinblog

lørdag, september 10, 2005

Mens jeg er i siget...

...tenkte jeg at jeg likegodt kunne skrive litt til:)
Som følge av alle ekskursjoner og turer i det siste, ligger jeg litt etter med vanlig skolearbeid. Det har hopa seg opp med 2 rapporter i biologi (2Bi og 3Bi), 2 i kjemi + et elevforsøk vi har gått glipp av, en nynorsk artikkel og jobbing med særemnet. I tillegg kommer da det vi har gått glipp av gjennomgåelse av nytt stoff i alle fagene. Men som jeg pleier å si; Det årnæ`sæ! (Sa det til Lars også når det var snakk om jobb/ikke jobb, og vi vet jo åssen det gikk! Gratulerer!)

Om ikke så lenge skal jeg servere i (gamle-)naboens bryllup. Ikke vet jeg hva som fikk ho til å spørre MEG om å servere i et bryllup, men dum som jeg var takka jeg ja. Heldigvis fikk jeg lurt med meg søstra mi og Ane (ei venninne) også:) Satser på at det ikke skjer altfor mange uhell!

Jess, blogg nr2 på 3 dager. Ikke verst, slett ikke verst. Sånn går det når man får positiv tilbakemelding!:)

4 Comments:

  • Du klarer deg nok skal du se. PS: Den kommentaren over kan du fjerne ved å følge din brors oppskrift, hvis du ikke vil beholde den da:) Håper du klarte deg som servitrise.

    By Blogger Lars, at 12. september 2005 kl. 13:03  

  • Ja, ja. Tida går du. Syns du får litt få kommentarer på bloggen nå - kan det være fordi det skjer litt for lite der? Du har fått kjøpt deg nye klær i dag i alle fall. Salg er gøy. God helg. mammavigdisisiljan.

    By Anonymous Anonym, at 20. oktober 2005 kl. 23:33  

  • Ja, hun er ikke akkurat i siget som overkriften sier. Men det er det jo andre som ikke er også, så jeg skal ikke si noe jeg... God helg ja!

    By Blogger Lars, at 21. oktober 2005 kl. 16:36  

  • Joda, hun er i siget, men hvilket sig vet vi ikke helt. Litt lite lekser i helga. Hm. Kan dette gå bra da? He,he. Å, jo da. Det går så bra så. Har hele søndagen til å gjøre lekser. God helg, og skriv litt om hva du gjorde da. Bortsett fra å se på Kamilla og tyven. mammavigdisisiljan.

    By Anonymous Anonym, at 22. oktober 2005 kl. 19:59  

Legg inn en kommentar

<< Home