Kristinblog

mandag, juni 12, 2006

Siste eksamen, muntlig, historie! Jaijks!

Kald krig, kommunismens vekst og fall, hamskiftet, unionsoppløsning, parlamentarismen.... Ja, ja... Det er det jeg sitter å leser om for tida da. Med andre ord: Jeg kom opp i Nyere historie (Jaijks!!) og skal ha eksamen om under et døgn (Dobbel jaijks!!!).
Liker ikke historie. Har igrunn ALDRI likt historie. Kommer ALDRI til å like historie! Prøver å tenke på at jeg om ca et døgn har sommerferie, og trenger ikke å åpne en eneste bok på lenge. Det måtte i så tilfelle vært NAF-boka da, men det får gå;)

3 Comments:

  • Håper eksamen gikk bra i dag! Det tror jeg den gjorde. Og gratulerer med ferdig med videregående!! Og med sommerferie! Det var kommet veldig mange innlegg her, veldig bra! Jeg som har hatt sommerferie i en uke hadde ikke fått med meg så mange av dem. Skal følge med fremover:) God sommer! Snakkes på østlandet om ikke så lenge:)

    By Blogger Live Mari, at 13. juni 2006 kl. 13:38  

  • Nå har du jo ferie:)

    By Blogger Lars, at 18. juni 2006 kl. 15:41  

  • Du verden. Jenta har blogga. Jeg ga liksom opp å kikke i april en gang. Gratulerer med alle eksamener og andre karakterer - nå er det bare 4-6 år igjen med pugging. Men det står ikke på. Nå er det ferie. Skal ta noen stikkprøver på historie-kunnskapen på vei nordover i sommer. Mammavigdisisiljan

    By Anonymous Anonym, at 22. juni 2006 kl. 10:00  

Legg inn en kommentar

<< Home