Kristinblog

søndag, mai 28, 2006

Hei igjen!:)

Huff, nå er det virkelig lenge siden jeg har rota meg til å skrive noe her. Ikke bra, ikke bra.... Men nå idag, dagen før den første eksamen av i alt tre på en uke, da har jeg plutselig tid. Merkelig det der;) Sånn går det når norskpensumet virker så altfor altfor kjedelig og ikke minst altfor, altfor stort! Og når biologilesinga ender med snorking på sofaen. Nynorsken vil jeg ikke tenke på en gang. Det får gå som det går..

Ikke lenge til sommerferie ihvertfall!:D Etter kun 4 eksamener er jeg faktisk ferdig på videregående!!!! HURRA!:D Eller.... Joda, litt hurra, men også litt snufs... Har jo trossalt blitt godt kjent med folka i klassa etter 3 år sammen. Og nå forsvinner jo mer eller mindre ALLE til Oslo, Bergen, Trondheim, Tromsø, POLEN, Lillehammer eller andre steder langt fra Skien. Det blir nok litt trist. Veldig trist! Huffe...

Men jeg holder meg nok i området ihvertfall i 4 år til!:D Lærerhøyskolen i Porsgrunn kaller;) Klarer ikke å flytte så langt fra min kjære familie og kjæreste jeg da. Hehe;) Men må nok forlate Siljan sånn litt da. Flytte til "storbyen", Skien! Joho!;) Og nå kommer jo (endelig) Steinar og Live Mari seg østover! Yeah!:D Da blir det ikke så langt å reise for å besøke de!

Jepp, min første blogg på et halvtårs tid! Shempe shekt!;)

2 Comments:

  • Skal du flytte til Skien? Kjekt med nytt innlegg. Neste innen et halvt år takk! Gleder meg til ferie:)

    By Blogger Lars, at 29. mai 2006 kl. 18:30  

  • Jepp, blir byjente til høsten gitt. Måtte nesten bo litt nærmere Høgskolen, ellers ville det blitt så masse reising hver dag...
    Tok ihvertfall ikke et halvt år før neste innlegg nå;)
    Gleder meg masse til ferien jeg også! Ut på laaaaang tur!:D

    By Blogger *Kristin*, at 30. mai 2006 kl. 20:43  

Legg inn en kommentar

<< Home