Kristinblog

lørdag, september 30, 2006

Puss puss, så får du...


... Kyssesyken?! Jepp! Sånn kan det gikk sa kua og gå (som læreren min på barneskolen sa..)! Etter mange besøk hos legen i løpet av det siste halvåret++ er det endelig avgjort; Jeg har kyssesyken! Joho! Selvom det er kjipt og alt det der, er det igrunn deilig å endelig vite hva som har stjelt alle kreftene mine. Hvor lenge jeg har hatt det er uvisst, men har vel en liiiiten anelse om at jeg kanskje har hatt det en stund. (Eller hva sier du, mamma?) Ihvertfall lenge siden jeg har vært "orntli" frisk. Men det skal rettes på nå!:) "Mye av ingenting og lite av noe" er medisinen som skal gjøre meg bra igjen!:)
Så snart er jeg frisk som en fisk! *Boblibob*

5 Comments:

  • Selv om det er trist at du har fått kyssesyken, så er det bra å vite hvorfor du har vært pjusk lenge. Tror det vil ta tid, men synes allerede jeg kan se at du er bedre.

    -www.steinar.tk-

    By Blogger Steinar, at 1. oktober 2006 kl. 10:12  

  • God bedring! Og flere oppdateringer på blogg er ønskelig!:)

    By Blogger Lars, at 5. oktober 2006 kl. 17:40  

  • Lille pjusk. Du bør egentlig bli fort frisk syns jeg. Så lenge har aldri noen av ungene mine vært syk. Snart ett år. Nei, du får nok bli med til nålestikkeren og få litt immunforsvar. Pille-leger er ikke så gode på virus som nåle-leger er. Og så kan vi besøke Steinar i butikken etterpå. God dag og lykke til med grammatikken og pedagogikken.

    By Anonymous Anonym, at 18. oktober 2006 kl. 09:44  

  • Erru helt lat eller? Ikke noe på bloggen enda. Du må være syk. Hehe. Eller ha noe å gjøre. Lurer på hva lasermannen sa i dag. Lykke til med eksamener og innleveringer og skrivedager og alt i hop.
    mammavigdisisiljan.

    By Anonymous Anonym, at 4. desember 2006 kl. 17:46  

  • Du har blitt "tikka"! Sjekk http://steinar80.blogspot.com for detaljer. :) Spørs om du leser denne kommentaren, men... :)

    By Blogger Steinar, at 14. mars 2007 kl. 13:08  

Legg inn en kommentar

<< Home