Kristinblog

mandag, desember 31, 2007

10 - 9 - 8 - 7 - 6...


Siste innlegg i år, siste innlegg før 2008!

Men hva har egentlig skjedd siden sist? Hva har skjedd siden jeg fikk den nydelige, rosa mobilen?! Tja... Det har vært sommerferie med tur til Kristiansand og Dyreparken, hyggelig besøk nordfra, tur til Sommerland i Bø og helt sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta (Ja, i farta. Skal bortover til Steinar og Live. Er jo nyttårsaften! Men lovet et siste innlegg i 2007. Ja, ja.)

Ellers er jeg jo halvveis i et nytt skoleår. Fortsatt like spennende og bra! Var i praksis i en 3. klasse med masse skjønne barn, og gleder meg til praksis over nyttår også!=) Hva mer har skjedd? Hmmm... Det har vært/er jul! Koselig med jul! Treffe folk man ellers ikke ser så mye til, spise masse god mat og gi/få mange fine gaver! Kan det bli bedre?!

Men nå må jeg komme meg ut av pysjen (jeg fikk til jul!) og få på meg nyttårsklær!



5 -4 - 3 - 2 - 1 -

GODT NYTTÅR!

2 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home